קרני קידר
שמי קרני קידר, אני מטפלת ב-emdr, תנועה (הבעה ויצירה) פסיכותרפיה גופנית ומינית בנס ציונה, במבוגרים ונוער כולל הדרכת הורים, עמיתת מכון טמיר בשפלה.
השכלה והכשרה מקצועית
-
מתמחה בטיפול מיני – לימודים בשסק (שירות סקסולוגי), תל השומר.
-
EMDR – עמותת EMDR ישראל.
-
MA טיפול בהבעה ויצירה עם התמחות בתנועה, שלוחת אוניברסיטת לסלי של בוסטון.
-
פסיכותרפיה גופנית, מכללת רחובות.
-
בוגרת ההכשרה של המרכז למיניות אלטרנטיבית, ת"א.
-
BDA בכוריאוגרפיה, S.N.D.O (School for New Dance Development), אמסטרדם, הולנד.
-
BAD במחול והוראה, האקדמיה עש רובין, ירושלים.
-
תעודת מאמנת פילאטיס, דליה מנטבר תא.
-
תעודת מטפלת במסאג יוגה תאילנדי, Lotus Palm, מונטריאול, קנדה.
ניסיון מקצועי
בקליניקה אני מטפלת במבוגרים ונוער כולל הדרכת הורים בין היתר בנושאים של: קשיים במעברים, ויסות רגשי, פוסט טראומה, פגיעות מיניות, קשיים חברתיים, אובדן וזהות מיגדרית.
-
מנחת עיבודי לחימה – "עומדים בשער", מומנטום למשתחררים.
-
רכזת טב"ם (טיפולי בריאות משלימים), מטפלת רגשי והדרכות הורים בילדים על הספקטרום האוטיסיטי בגן תקשורת דרך "טיפול-לי עד הבית".
-
טיפול בתנועה במתי"אות בילדים ונוער בעלי מגוון בעיות רגשיות והתנהגותיות מגוונות כגון: בדידות, חרדות, קשיים בתוך המשפחה, קשיי גיל ההתבגרות. בקבוצות ובאופן פרטני. כחלק מהמערך הטיפולי, הדרכת צוות המורים בנושא גבולות, מרחב אישי, טיפול בקונפליקטים בין תלמידים וקולגות ועוד.
-
הנחיית קבוצה טיפולית- סדנאתית למבוגרים שמטרתה פיתוח מודעות וקשב עצמי, לתוך מודעות וקשב בין אישיים תוך לישה ועיבוד של תכנים נפשיים שעלו.
-
טיפול בילדים ונוער והדרכות הורים דרך קופות החולים בבית הכתום בראש העין באופן פרטני וקבוצתי במגוון קשיים רגשיים כגון משברים במשפחה, חרדות, קשיי ויסות, בעיות קשב וריכוז ועוד.
-
שליחה- מומחית פסיכוסוציאלית מטעם ארגון ישראייד באפריקה: ניהול פרויקט שמטרתו ליווי, תמיכה ומתן כלים להתמודדות עם טראומה ויצירת תשתית תמיכה למאות יתומים במחנה פליטים קאקומה, קניה. הכשרת אנשי מקצוע לשימוש בכלים של טיפול בהבעה ויצירה להתמודדות עם טראומה: בניירובי- לעובדים סוציאלים בעקבות הטווח של בוקו חאראם, באוגנדה- לצווות מורים בבית ספר לילדים יתומים.
אני מאמין מקצועי שלי
האני מאמין המקצועי שלי נולד מתוך ניסיון והתמקצעות בתחום הטיפול אך גם כתולדה של המסע שהוביל אותי לטפל:
בהכשרתי אני מורה למחול, כוריאוגרפית, מאמנת פילאטיס ומטפלת במסאג יוגה תאילנדי.
על כן, הקשר עם הגוף הוא הבסיס בעיניי להיכרות עם עצמי והסביבה שלי:
הגוף הוא מרחב מעבר בין מה שקורה בתוכנו ומה שקורה מחוצה לנו.
הגוף קולט וסופג פנימה וגם פולט החוצה. הגוף משמש ככלי קיבולת עבור עצמי, נפשי וכל מה שבתוכי אך הוא גם מוכל במרחב החיצוני לעצמו, מושפע ומוזן מהסביבה.
זוהי, תנועה.
היחסים והקשר של אדם עם גופו מספרים רבות על המסע שעבר, הסיפורים שהיו ואינם, שהיו וישנם, על היכולת להיות בקשר עם האחר ועל אופני תקשורת מיטיבים או שלא, עבורו.
אני מאמינה במודעות למה קורה בתוכנו ביחס למה שקורה מחוצה לנו ואיך אנחנו מתנהלים במפגש בין הפנים לחוץ. זוהי בעצם תקשורת ויצירת קשר. מאמינה בכוחו של קשר לחולל שינוי עבור המטופל ורואה בו מפתח להתפתחות אישית ותפקוד מיטבי בכל מישורי החיים כולל מימוש פוטנציאל אישי.
במפגש בחדר חשוב לי ליצור תחושת ביטחון ואמון בתהליך הטיפולי, במרחב המשותף ובקשר הטיפולי איתי על ידי תקשורת מקרבת ובניית אמון כבסיס לקשר מיטיב.
הגישה לחלקי הנפש שלנו לא תמיד ישירה. כל מרחב נפשי דורש לפעמים מפתח אחר. השימוש באמצעים לא מילוליים מעולמות יצירתיים מאפשרת גישה לחלקי הנפש האבודים/ הנעולים/ המתחבאים/ הביישנים/ המפחידים/ המודחקים/הנשכחים, המהווים אבני דרך בהתפתחות שלנו אל עבר תפקוד מיטיב וחוסן עצמי.
על כן, במרחב הטיפול, בנוסף לשיח המילולי, אני עושה שימוש נרחב בכלים הבעתיים מעולמות שונים: תנועה, אומנות, כתיבה, קלפים השלכתיים, משחק, דרמה וקול.
בתהליך הטיפול בילדים, הורים הם חלק אינטגרטיבי מהתהליך ועל כן הדרכת הורים מתקיימת אחת לתקופה.